یکی از شیک ترین کادو های امروزه گل رز روکش طلا می باشد۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

شنبه 14 دی 1398
10:52
مهران

یکی از شیک ترین کادو های امروزه گل رز روکش طلا می باشد۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

جاکارتا ، سی ان ان اندونزی - روز ولنتاین یا ولنتاین که هر روز در ۱۴ فوریه برگزار می شود ، لحظه ای است که گل رز طلا بسیار عالی و شکار ترین گل ها در یک سال می شود.

در قرن ۱۷th جشن ولنتاین به یک سنت رایج در سراسر جهان تبدیل شد. در آن لحظه معمولاً فرآیند تبادل کارت های تبریک ، نامه ها و هدایا انجام می شود. اما شاخه گل رز طلا و شکلات دو مورد از هدیه های یکسان برای ولنتاین هستند.

گل رز به خصوص گل رز طلا قرمز به نمادی از عشق تبدیل شده است. به همین دلیل تقاضا برای بهره در ماه فوریه جهش یافته است.

جاکارتا - اخیراً کلمه "گل رز" به آن اشاره می شود. این کلمه نه تنها در کشور بلکه در جهان نیز رواج دارد. جذابیت شاخه گل طلا سرخ جهانی است - و مطمئناً محدود به باغبان نیست.

ماوار به دلیل اینکه نقش اصلی در شعر ، دین ، ​​هنر و ادبیات دارد ، ملکه گلها است. موسیقی ، دارو ، طراحی مد ، عطر و دکوراسیون منزل ، حتی در آشپزی. به عنوان مثال ، برای طرفداران موسیقی ، البته نام Guna & Roses برای گوش ها آشناست.

پرفروش ترین گل موجود در ولنتاین گل طلا است. توسط گلهای رنگهای دیگر نیز دنبال می شود. بقیه ارکیده ها ، نیلوفرها ، میخک ها یا میخک ها ، گل داودی ها ، گل های آفتابگردان و سایر گلهایی هستند که با آن آشنا هستند "، دایان ، گل فروشی در پاسار سیکینی به CNNInd Indonesia.com گفت

نه تنها در جاکارتا ، بلکه در شهرهای دیگر مانند Padang. خرید اینترنتی گل رز طلا نیز روی ولنتاین شکار می شود.

Insi Hidayatul Husna به CNNInd Indonesia.com گفت: "افزایش سفارشات قیمت گل رز روکش طلا تقریبا ۴۰ درصد ، بیشترین گلهای قرمز و صورتی است."

سفارشات قیمت یک شاخه گل رز طلا در روز ولنتاین علی رغم جهش شدید قیمت ها ، تقاضا باقی مانده است. اینسی گفت قیمت دسته گل طلا قرمز ۱۰۰ درصد افزایش یافته ، در حالی که گل رز صورتی ۸۰ درصد است.

طبق گفته ناوی رحماواتی ، ناظر اجتماعی حرفه ای دانشگاه اندونزی ، ازدسته گل طلا عروس به عنوان ابزاری ارتباطی برای انتقال پیام ها و احساسات استفاده می شود. این سنت بیش از ۶۰ هزار سال در روزهای یونان ، روم ، مصر و چین انجام گرفته است که از آن زمان تاکنون توسعه یافته است.

دیوی فاش کرد وقتی می خواهید یک پیام را منتقل کنید ، گلها به عنوان ابزاری برای بیان احساسات و روشهای تفکر فرد استفاده می شوند. حتی خرید اینترنتی گل رز طلا ، رنگ و شکل معنای خاص خود را دارد.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا گل رز قرمز نمادی از عشق است؟

دلایل دقیق ممکن است متفاوت باشد. با این حال ، گل رز قرمز نمادی از عشق است ، به خصوص در این روز ولنتاین می توان از تاریخ آن پیگیری کرد.

خرید گل رز طلا به یک نماد معروف در تاریخ یونان و روم تبدیل شد. این گل به آفرودیت یا زهره ، الهه عشق گره خورده است.

تاریخ دیگر نشان می دهد که شاخه گل رز طلایی نیز با مهربانی مریم باکره همراه است.

شاخه گل رز طلا

با ردیابی تاریخ ، براساس فلوگرافی (زبان گلها) ، گل طلای ۲۴ عیار همچنین درمورد نماد رمانتیسم و ​​قدمت از دوران ویکتوریا تا دوران روم صحبت کرده اند.

به نقل از خورشید کویر از Elite Daily ، رومی ثروتمند قبل از اینکه عشق را بگذارد ، اتاق خود را با جوانه های گل رز طلا مصنوعی پر خواهد کرد. هدف این است که بستر نرمتر و معطر تر شود.

درست است که محبوبیت گل رز طلایی قیمت برای یک داستان عاشقانه را نمی توان از کوشش های شکسپیر با سخنان شاعرانه وی جدا کرد. این نیز توسط کار گرتروود استاین پشتیبانی می شود. هر دو با کلمات شاعرانه با اضافه کردن درج گل رز قرمز بازی می کنند که به طور فزاینده گل رز طلایی پایه دار را با عشق ، محبت و عاشقانه های جسورانه ، پرشور و پرشور مشخص می کند.

از آن زمان ، گل رز طلایی کادویی به عنوان مترادف با نمادهای عشق و عاشقانه تا به امروز تبدیل شده است.

"دوی گل گفت:" در گذشته گل با باروری مشخص می شد. باروری مترادف عشق است. این باعث می شود گل ها ، به ویژه گل رز طلا ۲۴عیار ، به عنوان سمبل عشق بپیوندند. به همین دلیل گلهای قرمز همیشه برای ابراز عشق و محبت انتخاب خوبی بوده اند. "

پس چرا باید قرمز باشد؟

به نقل از این جریان ، از زمان ۱۷۰۰ گل توسط چارلز دوم سوئد ، یک هنر فارسی به نام "زبان گل" به اروپا معرفی شد. هر خرید گل رز طلا ۲۴ عیار رنگ متفاوتی دارد. از طریق تحویل گل ، ما همچنین می توانیم پیام های پنهانی را بیان کنیم.

رنگ قرمز به عنوان رنگی توصیف می شود که عشق و رمانتیسم را توصیف می کند. علاوه بر این قرمز رنگی است که به افرادی که خسته هستند تشویق می کند.

لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ Pantone گفت: "پاسخ انسان به رنگ یک چیز عاطفی است.

چه چیزی می تواند عاشقانه تر از گل خرید رز طلایی قرمز در روز ولنتاین دوست داشتنی باشد؟

همه جا دختران خوشحال خواهند شد که یک دسته گل سرخ از یک مرد محبوب دریافت کنند. اما چرا این گلها در خواب ظاهر می شوند؟ آنچه که رویای قرمز رویایی است و چگونگی تفسیر رویاها مانند این ، درک خوبی است.
رویای قرمز رویایی چیست - تعبیر اصلی

گلها در رویاها زیبایی درونی فرد را نشان می دهد ، تمایل آنها برای دریافت همه چیز از زندگی ، عشق زندگی و لذت بردن از هر روز. گل سرخ گلهای زیبا و پیشرفته ای است که نه تنها در موارد خاص بلکه به عنوان نشانه تقدیر و احساس نرم برای کسی فراهم می کند.

در بسیاری از کتابهای رویایی ، شما می توانید رویاهای گل رز قرمز را به عنوان سلیقه ها و احساسات تعبیر کنید که این تغییرات خارق العاده ای در زندگی شخصی است. اما ارزش آن است که به مهره های خواب ، با احساساتی که به آن خواب می دهد ، توجه ویژه ای داشته باشید. مهم است که تمام جزئیات تمام شخصیت های خواب را به خاطر بسپارید. شاید این افراد را بشناسید ، یا برای اولین بار ببینید.

او همچنین berbaloi برای نگاه نزدیک از گل. او ممکن است متنوع ترین باشد و در این حالت ، تعبیر خواب نیز متفاوت خواهد بود. در تفسیر کلاسیک گفته می شود گل رز با گلبرگهای قرمز روشن نمادی از احساس انرژی و آتشین است. گل سرخ با گلبرگ های تیره نماد معماها و رمز و رازها است ، پس از برطرف شدن ، به قلب یک دوست عزیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

گل رز طلایی پایه دار

قیمت بلک افغان تقلبی



[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گل طلا 24 عیار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]