خرید و فروش اینترنتی گل رز طلایی پایه دار

دوشنبه 2 دی 1398
20:29
مهران

خرید و فروش اینترنتی گل رز طلایی پایه دار

بعضی از خرید رز طلایی های عالی بسیار بی موقع هستند. نمونه خوبی از خرید گل رز طلا ۲۴ عیار چای ترکیبی کلاسیک "ملکه الیزابت" است که به "ملکه انگلیس" نیز معروف است. این یکی از محبوب ترین گلهای سرخ جهان است و جوایز زیادی را در سراسر جهان به دست آورده است. "

وی گفت: "گل رز طلا ۲۴ عیار ملکه الیزابت بلند و قائم است و دارای شکوفه های صورتی جذاب در ساقه های راست و بلند است. جوانه های ظریف و صورتی تیره به شکوفه های نسبتاً معطر و کلاسیک باز است. بوته بسیار مقاوم در برابر بیماری است و تقریباً بدون خار با شاخ و برگ سبز تیره و سالم است. من بیش از ۳۰ سال از رشد این گل رز طلایی کادویی لذت بردم. "

گل رز طلایی پایه دار مورد علاقه کلوین "طلا بانی" است.

وی گفت: "در باغ من ، به سختی هرگز گل متوقف می شود و رنگ زرد روشن بسیار شاد است. "Gold Bunny" یکی از اولین گلهای گلهای بهاری است که در بهار گل می دهد و تا اوایل زمستان شکوفا می شود. طلای نرم به رنگ صورتی با شکل گل رز طلایی قیمت کلاسیک و رایحه ای سبک ، بوش با شاخ و برگ سبز آهک روشن و مقاومت خوبی در برابر بیماری شسته و رفته و جمع و جور است. برجسته توانایی آن در عملکرد خوب در تابستان های گرم و خشک است. "بانی طلایی" می تواند به عنوان پرچین یا در گیاهان انبوه پرورش داده شود و همچنین یک گل رز طلا مصنوعی عالی استاندارد روی ساقه یک متری ایجاد می کند. "

نکات برتر Kelvin Trimper برای رشد گل سرخ

تهیه بستر گل طلای ۲۴ عیار

شاخه گل رز طلایی سرخ مانند خورشید - حداقل شش ساعت در روز.
از رقابت از درختان و درختچه ها خودداری کنید.
خاک باید با Seamungus Neutrog (تهویه خاک) ، آب گوگ و آب کمپوست تقویت شود. خاک رس رس به گچ احتیاج دارد.

کاشت

یک سوراخ مربع به ابعاد ۳۰cm x 30cm x 30cm را حفر کنید ، از ۱۰۰ گرم گیاه Seamungus در پایه سوراخ استفاده کنید.
گلهای رز باید به طور مناسب در فاصله قرار بگیرند (چای های ترکیبی و گلهای درختچه ای: فاصله ۱٫۳ تا ۱٫۵ متری ؛ پوشش فلوریدا ، پاسیو و زمینی: ۱ متر ؛ مینیاتور: نیم متر).
اتحادیه جوانه (که گل رز جوانه زده است) باید در حدود ۳ سانتی متر از سطح زمین باشد.
ریشه ها باید بر روی تپه های خاک در انتهای سوراخ قرار گیرند.
دوباره خاک را با خاک بکشید تا سوراخ نیمی از آن پر شود و به یک سطل آب بدهید.
هنگامی که آب از بین می رود ، تعادل سوراخ را پر کنید.

خرید اینترنتی گل رز طلا

خرید گل رز طلا در حال رشد است

کودهای لکه دار و لکه های سیاه و جلوگیری از کپک را در بهار ، هنگامی که برای اولین بار ظاهر می شود و بلافاصله پس از اولین خرید اینترنتی گل رز طلا ، بکارید.
هرس در ماه ژوئیه گل سرخ می کند. دسته گل طلا عروس های برهنه جدید ریخته شوید.
مالچ اواخر زمستان در حالی که جابجایی بین گلهای سرخ آسان است.
به طور مرتب در طول تابستان آب - یک خلال خوب هر ۵ تا ۷ روز یکبار خیس می کند.
در بهمن ماه گل رز را به آرامی اصلاح کنید و سپس کود دهید.
قیمت دسته گل طلا رز جدید را در پاییز سفارش دهید و تخت قیمت یک شاخه گل رز طلا جدید را در ماه آوریل آماده کنید. بیشتر کاتالوگ ها در ماه آوریل نیز منتشر می شوند.
گل رز های قدیمی را در ماه آوریل از بین ببرید و خاک را با نرم کننده خاک ، مالچ ، کمپوست و خاک تازه تقویت کنید.

برایان نانس می گوید هر قیمت گل رز روکش طلا داستانی دارد. در پشت خانه ای که وی و همکار استاد تاریخ CCU با او ، الیزا گلز ، به اشتراک می گذارند ، با خیابان های الم در کانوی ، دو گل مینا ، گیپر و گرد و غبار به اشتراک می گذارند ، گلبولهایی وجود دارد که حاوی حدود ۵۰ گل رز است که در طی ۱۵ سال گذشته آنها را جمع کرده است. نانس ، یک روسیار آماتور سرسخت ، داستان های مختلفی درباره هر یک دارد. چندین مورد برای هدیه های تولد یا سالگرد به یکدیگر اهدا شد.

او می گوید: "این ، با اشاره به گل سرخ سفید تک خرید اینترنتی گل رز طلا ،" کتلین "نامیده شده است." من این نوع را اولین بار در ویلا داست ، باغ معروف ایتالیایی در خارج از رم دیدم. من واقعاً توسط این گل سرخ هنگامی که به باغ بازدید کردیم ، گرفتار شدم ، حتی برای دستیابی دقیق تر به دستان و زانوها پایین آمدم ، وقتی دیدم که برچسب هایی از آن را از جکسون و پرکینز دیدم! بنابراین در اینجا من در رم با تحسین این گل رز خارق العاده با الیزا ، که در آن سال همکار آکادمی آمل در آکادمی آمریکا در رم بود ، تحسین می کنم ، فقط به این نتیجه می رسم که باغداران ویلا دی اینستادو آن را از یک شرکت گل رز آمریکایی سفارش داده اند! "

به عنوان یک مورخ متخصص در دوره رنسانس ، نانس خبره گل رزهای قدیمی است. وی در مورد گل طلا رز پاستوم ، که توسط ویرگیل و هوراس ذکر شد ، می گوید ، تنها نوع گل رز باستانی در خارج از چین است که بیش از یک بار در سال شکوفا می شود.

وی گفت: "پیش از سال ۱۸۰۰ ، پنج نوع شاخه گل طلا سرخ بزرگ در اروپا وجود داشت ، گل سرخهای واقعی مانند گلهای خزه ای ، خراشها و گالیل ها ، و انواع مختلفی مانند" هنری مارتین "و" کاردینال ریچلیو ". تقریباً همیشه رایحه های خارق العاده ای دارند ، اما آنها فقط یک بار شکوفه می گیرند. سالانه من عاشق این گل سرخ های قدیمی هستم ، اما اکنون ما تحت تأثیر گیاه شناسی گلهای رز چینی فاسد شده ایم و انتظار داریم که گلهای زیادی برای بیشتر سال شکوفا شوند. "

اما نانس همچنین عاشق هیبریدهای بعدی است ، مانند گل رز طلا صورتی غلیظ و بدون بو بوربون "مادام ایزاک پریر" ، کوهنورد سفید خامه ای "Sombreuil" و سطح صاف "Darlow's Enigma" که یک شاخه گل ررز طلا سرخ شده" است. گل سرخ که زمانی کشت می شدند و سپس رها می شدند و دوباره کشف می شدند.

رایحه عنصر مهمی در ترکیب این باغ گل رز Conway است. او می گوید: "من می توانستم به آن مانند یک تاریخ تاریخ نزدیک شوم و گل رز طلا را با یک طرح زمانی کاشت کنم ،" اما در عوض ، من این کار را با زیبایی و زیبایی انجام دادم.

"خانم اسحاق پریر" ، یک فرانسوی بوربن ، اغلب به عنوان معطر ترین گل های رز ذکر می شود ، اما اگر مجبور بود یک رایحه را برای رایحه انتخاب کند ، "سمبراویل" را انتخاب می کرد. " ، باران یا درخشش ، سامبریل شما را تحت الشعاع قرار می دهد. بعداً خوشحال شدم که یاد گرفتم که ویلیام ولچ ، نویسنده کلاسیک های قدیمی آنتیک گل برای جنوب ، سمبرویل را در صدر لیست گلهای خوشبو کننده جنوبی قرار می دهد. "

گل طلا 24 عیار اصلی و با کیفیت

http://iran-kala24.ir/product-category/%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%84%d9%86-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%a7%d9%81%d8%ba%d8%a7%d9%86/



[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گل طلا 24 عیار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]